MARKAYA ÖZEL REKLAM & PLANLAMASI
0+
Yıllık Sektör Deneyimi
Markanızı TV ve Radyo Reklamları İle öne Çıkar
TV ve radyo reklamları, markanızı geniş kitlelere ulaştırmanın en etkili yollarından biridir. Profesyonel hazırlanmış reklamlar ile hedef kitlenizin dikkatini çekebilir, marka bilinirliğinizi artırabilir ve satışlarınızı güçlendirebilirsiniz. Hemen şimdi etkili medya reklam stratejileriyle markanızı öne çıkarın!
- Markanızın hedef kitlesine uygun TV ve radyo reklam stratejisini belirliyoruz.
- Yaratıcı ve etkileyici reklam içeriklerini profesyonel olarak hazırlıyoruz.
- Yayın planınızı optimize ederek maksimum görünürlük sağlıyoruz.
Sizde Bu Hizmetlere İhtiyacınız Varsa Bizimle İletişime Geçin.
Aylık Reklam Sayısı
0+
Ne Yapıyoruz?
Öyle çok uluslu medya network’leri gibi yaz formülü, gir fiyatlarla bütçeyi kerameti kendinden menkul planlama programına, çıksın öbür uçtan medya planı kafasında çalışmıyoruz. Medya planlamanın sadece matematik olduğuna inanmıyor ve bunun farkında olarak işin içine duygusal zeka ve sağduyu katıyoruz.
Medya planlamada önemli olan bütçenin miktarı değildir. Doğru reklamı doğru yerde, doğru zamanda ve doğru kitleye izletmeyi başarırsanız, o reklamı sadece bir kere de yayınlasanız olumlu sonuçlar elde edersiniz. Aksi taktirde reklamı ne kadar yayınlarsanız yayınlayın hiçbir işinize yaramaz.
Hakkımızda
25 yılı aşkın bir süredir medya planlama ve satın alma işindeyiz. Başka bir deyişle, dünyada başkasının parası harcanarak yapılan tek işi yapıyoruz.
İnsanların reklam okumak için gazete almadıklarını, “hangi marka ne diyor, şu reklam çıksa da izlesek!” diyerek televizyon açmadıklarını da çok iyi biliyoruz. Ancak doğru stratejilerle dikkat çekilebileceğini, farklı bakış açılarıyla öne geçilebileceğinin de farkındayız.
Mentor Medya olarak, önceliğimiz doğru planlama ve satın alma ile hedef kitlenin dikkatini çekmek, denetlenme ve hesap verme konusundaki şeffaflığımızı ve açıklığımızı kaybetmemektir.
Çünkü biz, reklama harcadığı paranın boşa gittiğini söyleyen ama hangi yarısı olduğunu bilmeyen o ünlü işadamının aksine; parayla olan gerçeklik ilişkimizi kaybetmeden sizin adınıza harcayacağımız paranın değil yarısını, kuruşunu bile boşa harcamayız. Müşterimizin tek bir kuruşu için saatlerce, günlerce, haftalarca sabırla pazarlık etmekten hiç gocunmayız.
Sıkça Sorulan Sorular
Hedef kitle analizi neden önemlidir?
Hedef kitle analizi, reklamların doğru kişilere ulaşmasını sağlar. Demografik, kültürel ve tüketim alışkanlıkları incelenerek etkili mesajlar ve medya stratejileri oluşturulur.
Rakip analizi reklam stratejisine nasıl katkı sağlar?
Rakip analizi, sektördeki görünürlüğünüzü ve rakiplerin medya yatırımlarını ortaya çıkarır. Bu bilgiler, markanızın konumunu güçlendirecek stratejik kararlar almanıza yardımcı olur.
Kampanya sonrası araştırma ve raporlama neden gereklidir?
Kampanya sonrası araştırmalar, reklamların geri dönüşünü ve satış etkisini ölçer. Elde edilen veriler, gelecekteki kampanyaları optimize etmek ve yatırımın etkisini artırmak için kullanılır.
Başarı
Oranı
Dönüş
Oranı










Haber İçerikleri
iletişim
Teklif Al